Städfirma Vasastan
Välkommen till Tidy.nu - din städfirma i Vasastan. Vi hjälper er med löpande hemstädning, flyttstädning eller när det är dags att putsa era fönster.
- Alla talar svenska eller engelska
- Kollektivavtal
- Tusentals nöjda kunder
- Ingen bindningstid eller uppsägningstid
- 4,8 av 5
Erbjudande: Anlita oss som städfirma i Vasastan och få 20% löpande rabatt på städningen de första 6 månaderna och en kostnadsfri storstädning vid uppstart. Trevlig vardag!
År städfirman funnits i Vasastan
Utförda hemstädningar i Vasastan
Städningar utan anmärkning i Vasastan
Varför välja vår städfirma i Vasastan?
Alla värderar olika saker när det kommer till att anlita hjälp i hemmet. Nedan nämner vi de områden vi tycker är viktigast:
- Städkvalitet – Det viktigaste av allt är förstås en bra tjänst med ständigt hög kvalitet. Därför har vi tydliga checklistor som vår personal noggrant följer för att det inte ska ske några missar. Ta gärna del av vår checklista för standard städning eller storstädning.
- I senaste mätningen var 98,49% av våra städningar helt utan anmärkning.
- Kundbemötande – För att försäkra oss om att städupplevelsen lever upp till förväntningarna håller vi en löpande dialog med alla våra kunder. Vår städpersonal talar ofta endast engelska men personalen på kontoret kommunicerar alltid obehindrat på både svenska och engelska.
- Arbetsvillkor – Vi lägger stor vikt vid relationen inte bara till kunder utan även till våra medarbetare, därför omfattas all vår personal i Vasastan av kollektivavtal.
- Bioteknik – Våra rengöringsmedel kommer från det Stockholmsbaserade företaget PureEffect. Deras medel är skonsamma för hemmet och såväl våra kunder som vår personal, dessutom är de riktigt bra när det kommer till att hålla rent hemma över tid.
- Intresserad av miljövänlig städning? Läs vårt blogginlägg på ämnet här.
- Nöjdhetsgaranti – Hur tydliga och noggranna checklistor vi som städfirmna än skapar och hur ofta vi än följer upp så förekommer det att det missar i städningen. För dessa missar (1,51% av alla städtillfällen) omfattas våra kunder i Vasastan av nöjdhetsgaranti.
Noggrann rekrytering av städare i Vasastan
Våra kollegor är vår viktigaste tillgång, därför lägger stor möda på rekryteringsprocessen
Utbildning
Det är många komponenter som tillsammans utgör en god leverans av hemstädning. Vi ser till att all personal får omfattande utbildning i såväl städkvalitet som ergonomi och säkerhet.
Löpande uppföljning av hemstädningen i Vasastan
Vi stämmer löpande av kvaliteten och relationen med alla våra kunder och vi finns tillgänglig för såväl våra städare som våra kunder med mycket kort varsel
Kollektivavtal
Med kollektivavtal säkerställer vi en trygg anställning för all vår personal i Vasastan med schyssta löner och bra villkor.
Vår städfirma i Vasastan erbjuder sitt fulla utbud
Våra kunder har olika behov av stöd med städningen, vi kan hjälpa till inom de flesta områden.
Hemstädning
Hemstädning är vår mest populära tjänst i Vasastan och vi utför varje månad tusentals hemstädningar. Beroende på våra kunders behov anpassas omfattning och frekvens, vanligast är städning en gång varannan vecka.
Storstädning
Storstädningen påminner mycket om den löpande hemstädningen men inkluderar fler moment kopplade till ytor som inte behöver lika frekvent rengöring. Ofta påbörjas den löpande städningen med en ordentlig storstädning.
Fönsterputs
Det är vanligt att våra löpande kunder behöver hjälp med fönsterputsning ett par gånger per år och det är många kunder som anlitar oss enbart för vår fönsterputstjänst.
Flyttstädning
Flyttstädningen är vår mest omfattande städning och det är många moment att uppnå för en godkänd flyttstädning. Till följd är det vanligt att kunder ber om professionell hjälp.
Så bokar du din städning i Vasastan
Vi jobbar med tydliga rutiner och checklistor från första kontakt till utfört uppdrag.
1. Förfrågan
Skicka in din förfrågan, du kan fylla i ett kortare kontaktformulär här på startsidan eller ett mer utförligt formulär på sidan om den specifika tjänsten. Vi återkopplar på din förfrågan inom 1 arbetsdag.
2. Bokning
Om allt känns bra med upplägg och pris bokar vi in den tjänst ni önskar och ni får en tydlig bekräftelse på vår överenskommelse. Vid behov ordnar vi med en nyckelkvittering i enlighet med våra rutiner.
3. Tjänsten utförs
På det utsatta datumet och tiden dyker vår personal upp och vår support finns alltid tillgänglig med kort varsel om det skulle vara några frågetecken kring resväg, nyckel- eller larmhantering med mera. Tjänsten utförs i enlighet med våra utförliga checklistor som kan anpassas beroende på era egna specifikationer.
4. Uppföljning
Efter att städningen är utförd följer vårt vårt support team upp med er så att ni är nöjda med resultatet. Om vi levererat enligt förväntningarna förbereds fakturan som skickas ut månaden efter att tjänsten utförts.
Bekanta dig med vårt team
Vill du veta mer om oss som jobbar på Tidy.nu, nedan ser du några centrala profiler