Boka storstädning
Fyll i formuläret för att komma igång.
Bra att känna till inför städningen
Våra städare är är erfarna, utbildade och omfattas av kollektivavtal. Städningen utförs efter noggranna checklistor för att inget moment ska missas. Se nedan vad som ingår i vår storstädning respektive standardstädning. Checklistorna kan anpassas efter era önskemål.
Vi åtgärdar alla eventuella fel och brister i utförd städning kostnadsfritt. Meddela eventuella brister skriftligen via e-post, gärna med bild bifogad, senast 72 timmar efter utförd städning.
Obs: Säkerställ att ni har nedan städmaterial hemma. Om ni inte har städmaterialet kontakta supporten så försöker vi hitta en lösning.
- Dammsugare
- Mopp & hink
- Rengöringsmedel (förslagsvis allrent, såpa, diskmedel, Cif, WC-rent)
- Städdukar (gärna mikrofiber, ca 2-3 st per rum)
- Ev inomhusstege/pall
År vi funnits
Kunder vi har hjälpt
Rekommenderar oss till en vän
Pris för storstädning
Timpris för storstädning efter RUT-avdrag är 286 kr/timme inkl. moms. Vi debiterar för minst 2,5 timme per städtillfälle
Tidsåtgång
Flera saker spelar in i bedömningen av hur lång tid ditt hem tar att städa. Det kan handla om utformningen av huset, möbler, antal badrum och mycket annat. Nedan kan ni se en grovuppskattning av tidsåtgången beroende på hur många kvadratmeter städobjektet är.
Tidsuppskattning (i timmar) |
Standardstädning |
Storstädning |
1-50kvm | 2,5 | 3,5-4 |
51-75kvm |
3 | 5 |
76-100kvm |
3,5 | 6-7 |
101-130kvm |
4 | 7,5-8 |
131-170kvm |
5 | 9-10 |
171-200kvm |
6 | 10-12 |
Så går det till
Se stegen från bokning till ett skinande rent hem ✨.
1. Förfrågan
Ni kontaktar oss via formuläret på denna sida alternativt via telefon eller mail och berättar om ert behov och vi samlar in alla uppgifter vi behöver kring uppdraget.
2. Bokning
Vi hittar ett datum och tid baserat på era önskemål och vår tillgänglighet och skickar en bokningsbekräftelse.
3. Utförande
Städningen utförs i enlighet med den överenskomna checklistan.
4. Uppföljning
Vi följer upp efter utfört uppdrag. Vi eventuella brister kommer vi självklart ut och åtgärdar dem kostnadsfritt.
Bekanta dig med vårt team
Vill du veta mer om oss som jobbar på Tidy.nu, nedan ser du några centrala profiler.
Vad säger våra kunder?
Vi är väldigt nöjda med Tidy.nu och deras medarbetare. Deras sätt att städa och rengöra gör underverk för en barnfamilj som vår och vi rekommenderar den varmt till andra familjer och hushåll.
Vanliga frågor och svar
Nedan finner du de vanligaste frågorna. Hittar du inte svaret på din fråga kontakta oss gärna.
Har vi någon uppsägningstid?
Nej, vi har ingen uppsägningstid. Däremot gäller våra avbokningsregler. Kostnadsfri avbokning upp till 72 helgfria timmar innan passets början.
Är det samma städare varje gång?
Vi bokar in städningen med samma städare vid varje tillfälle. Vid eventuell sjukdom eller semester strävar vi alltid efter att kunna erbjuda en vikarie.