Frågor och svar
Här finner du svar på de vanligaste frågorna. Hittar du inte svaret på din fråga, tveka inte att kontakta oss.
Kan man avboka enstaka tillfälle?
Ja, det går bra. Hör gärna av dig så fort som möjligt men minst 72 helgfria timmar innan det städtillfälle du önskar avboka.
Vad behöver jag tänka på inför flyttstädningen?
- Frosta av kyl och frys
- Demontera ugnsluckans innerglas, vattenlås, köksfläkt och ventiler om ni önskar att vi rengör dessa
- Informera oss om trasiga fönster eller om speciellt verktyg behövs för att dela fönster för att rengöra mellan fönsterrutorna.
- Vi rengör som standard ej insidan av kakelugn
- Vi rengör ej persienner
Ingår fönsterputs i flyttstädning?
Ja, fönsterputs ingår i flyttstädningen.
Hur gör ni om nya ägaren inte är nöjd med städningen?
Vi rekommenderar dig att boka flyttstädningen minst en dag innan nya ägaren flyttar in, så att du som beställare av tjänsten kan besiktiga och att vi tillsammans hinner boka en tid för eventuella åtgärder. Vi erbjuder en nöjdhetsgaranti där vi kostnadsfritt åtgärdar alla brister som anmäls inom 24 timmar efter att de nya ägarna tillträder.
Har ni med allt material?
Ja, det tillkommer en serviceavgift på 99kr vid varje bokning. Serviceavgiften inkluderar parkering, material och verktyg och separeras från övriga kostnader eftersom RUT-avdraget inte kan användas för dessa kostnader.
Städar ni bakom ugn/kyl?
Vi drar inte ut några vitvaror eller möbler. Ni behöver alltså själva dra ut dessa för att vi ska kunna städa bakom dem.
Kontakta oss
Kontakta kontoret under våra öppettider på vardagar 09.00 – 17.00.
Telefon
Vardagar kl. 09:00-17:00
Support
070-791 32 95
Vardagar kl. 06:30-17:00 för dig som redan är kund
E-post
Söker du jobb och har frågor
Övriga frågor