Flexupplägg
Flexupplägget är perfekt för dig som är flexibel när städningen utförs och vill ha maximal rabatt! Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig när en lucka uppstår eller läs mer längre ner på sidan om hur upplägget fungerar.
Vad är flexupplägg?
Vi har skapat en tjänst där du som kund har möjligheten att boka städning med kort varsel för ett riktigt bra pris. Ibland har vi kunder som behöver avboka städningen med kort varsel och då har vi lediga luckor vi behöver fylla. Längden på städningen kan variera, så beroende på städtiden, justerar vi momenten och checklista utefter hur stort du bor och hur mycket vi hinner med på utsatt tid. Erbjudandet på städtider gäller oftast inom de kommande 7 dagarna, därav har vi ett förmånligt pris på tiderna.
Vem passar det?
Bokning via flexupplägg passar dig som har möjlighet till flexibilitet, kanske bara vill ha en enstaka städning då och då, och som har möjlighet till städning med kortare varsel.
Hur går det till?
När du fyllt i och skickat in ditt formulär blir du uppskriven på en lista för städtider med kortare varsel. Vid tillgänglig städtid får du, tillsammans med andra kunder som har flexupplägg, ett mejl med offert och tidförslag. Först till kvarn att svara på utskicket har möjlighet att boka in städning på angivet datum.
Det finns vissa moment som skiljer sig från den vanliga hemstädningen.
Se nedanstående punkter:
- Vi kan inte lösa nyckelöverlämning i förväg. Eventuell städare behöver bli insläppt.
- Det finns ingen garanti för frekvens på städningen.
- Städtiderna kan erbjudas med olika städare vid varje tillfälle.
Samma avtal gäller som för hemstädning, men med några avvikelser. Se nedan:
- Vid avbokning debiteras fullt pris exkl. rutavdrag.
- Ingen nöjdhetsgaranti på utförd städning.
År vi funnits
Kunder vi har hjälpt
Rekommenderar oss till en vän
Pris för städning med flexupplägg
Timpriset för städning med flexupplägget är 143 kr (inklusive 50% rabatt), efter RUT-avdrag och inkl. moms.
Omfattning: Vi debiterar minst 2,5 timme per städtillfälle.
Tillval: 99 kr per månad för städ- och rengöringsmaterial i form av biotekniska rengöringsmedel från Pure Effect. Om du vill att vi använder dina egna produkter tillkommer inte denna kostnad.
Så går det till
Se stegen från förfrågan till ett skinande rent hem ✨.
1. Förfrågan
Ni kontaktar oss via formuläret på denna sida alternativt via telefon eller mail och berättar om ert behov och vi samlar in alla uppgifter vi behöver kring uppdraget.
2. Tidsförslag
Vi ger förslag på tid och datum för startstädning och presenterar vilken/vilka städare som kommer hem till er.
3. Första städtillfället
Städningen utförs i enlighet med den överenskomna checklistan och vi följer direkt upp efter första städningen. Eftersom det är ett nytt hem för städaren finns det risk att något missförstånd uppstått eller att något missats (Vi kommer självklart ut och åtgärdar alla eventuella brister kostnadsfritt).
4. Löpande uppföljning
Vi följer upp städningen efter varje tillfälle till dess att vi kommit upp till den nivå som vi gemensamt är nöjda med. Därefter fortsätter vi att löpande stämma av men med en lägre frekvens, ca var 3:e till var 6:e månad.
Bekanta dig med vårt team
Vill du veta mer om oss som jobbar på Tidy.nu, nedan ser du några centrala profiler.
Vad säger våra kunder?
Vi är väldigt nöjda med Tidy.nu och deras medarbetare. Deras sätt att städa och rengöra gör underverk för en barnfamilj som vår och vi rekommenderar den varmt till andra familjer och hushåll.
Vanliga frågor och svar
Nedan finner du de vanligaste frågorna. Hittar du inte svaret på din fråga kontakta oss gärna.
Har vi någon uppsägningstid?
Nej, vi har ingen uppsägningstid. Däremot gäller våra avbokningsregler. Kostnadsfri avbokning upp till 72 helgfria timmar innan passets början.
Är det samma städare varje gång?
Vi bokar in städningen med samma städare vid varje tillfälle. Vid eventuell sjukdom eller semester strävar vi alltid efter att kunna erbjuda en vikarie.