Prova-på-städning i Stockholm
Testa vår tjänst och se vad ni tycker, ni binder inte upp er på något och är ni inte nöjda med resultatet så debiterar vi inget för städningen.
Bra att känna till inför städningen
Vi är mycket måna om att varje städning ska leva upp till förväntningarna. Vi arbetar därför efter tydliga checklistor som vi tycker det är viktigt att ni som kunder också tar del.
För att uppnå ett bra resultat i städningen behöver vi er hjälp att tillhanda håll rätt utrustning, läs mer om vilken utrustning vi behöver ha hemma
År vi funnits
Kunder vi har hjälpt
Städningar utan anmärkning
Prislista
Priserna specificeras per timme efter RUT-avdrag och inklusive moms.
Frekvens |
Timpris efter RUT |
Varje vecka | 265kr |
Varannan vecka |
276kr |
Var fjärde vecka |
286kr |
Omfattning: Vi debiterar minst 2,5 timme per städtillfälle.
Obs: För dig som vill ha städning till reducerat pris och kan vara flexibel med tid och dag finns vårt Flexupplägg med 50% reducerat pris, läs mer här.
Tillval: 99 kr per månad för städ- och rengöringsmaterial i form av biotekniska rengöringsmedel från Pure Effect. Läs mer om Pure Effect här.
Om du vill att vi använder dina egna produkter tillkommer inte denna kostnad.
Tidsuppskattning
Flera saker spelar in i bedömningen av hur lång tid ditt hem tar att städa. Nedan kan ni se en grov uppskattning av tidsåtgången beroende på hur många kvadratmeter städobjektet är.
Vi rekommenderar alltid att lägga lite extra tid vid första tillfället för att direkt uppnå ett riktigt fint resultat som det sedan är lättare att bibehålla. För städobjekt mindre än 100kvm rekommenderar vi 30 minuter och för städobjekt större än 100kvm rekommenderar vi 60 minuter extra.
Tidsuppskattning (i timmar) |
Varje vecka |
Varannan vecka |
Var fjärde vecka |
1-50kvm | 2,5 | 2,5 | 3 |
51-75kvm |
2,5 | 3 | 3,5 |
76-100kvm |
3 | 3,5 | 4 |
101-130kvm |
3,5 | 4 | 4,5 |
131-170kvm |
4,5 | 5 | 5,5 |
171-200kvm |
5,5 | 6 | 6,5 |
Så går det till
Se stegen från förfrågan till ett skinande rent hem ✨.
1. Förfrågan
Ni kontaktar oss via formuläret på denna sida alternativt via telefon eller mail och berättar om ert behov och vi samlar in alla uppgifter vi behöver kring uppdraget.
2. Tidsförslag
Vi ger förslag på tid och datum för startstädning och presenterar vilken/vilka städare som kommer hem till er.
3. Första städtillfället
Städningen utförs i enlighet med den överenskomna checklistan och vi följer direkt upp efter första städningen. Eftersom det är ett nytt hem för städaren finns det risk att något missförstånd uppstått eller att något missats (Vi kommer självklart ut och åtgärdar alla eventuella brister kostnadsfritt).
4. Löpande uppföljning
Vi följer upp städningen efter varje tillfälle till dess att vi kommit upp till den nivå som vi gemensamt är nöjda med. Därefter fortsätter vi att löpande stämma av men med en lägre frekvens, ca var 3:e till var 6:e månad.
Bekanta dig med vårt team
Vill du veta mer om oss som jobbar på Tidy.nu, nedan ser du några centrala profiler.
Vad säger våra kunder?
Vi är väldigt nöjda med Tidy.nu och deras medarbetare. Deras sätt att städa och rengöra gör underverk för en barnfamilj som vår och vi rekommenderar den varmt till andra familjer och hushåll.
Vanliga frågor och svar
Nedan finner du de vanligaste frågorna. Hittar du inte svaret på din fråga kontakta oss gärna.
Har vi någon uppsägningstid?
Nej, vi har ingen uppsägningstid. Däremot gäller våra avbokningsregler. Kostnadsfri avbokning upp till 72 helgfria timmar innan passets början.
Är det samma städare varje gång?
Vi bokar in städningen med samma städare vid varje tillfälle. Vid eventuell sjukdom eller semester strävar vi alltid efter att kunna erbjuda en vikarie.